Pages

Friday 27 November 2015

Turning point~

bila aku kenangkan aku yang dulu, sungguh ia membawa ke arah satu menungan yang panjang.
buat aku jadi seorang pemikir.
buat aku mencari ibrah untuk teladan diri supaya istiqamah.

dalila yang dengar lagu english kuat2, yang gila2 dulu benar2 nak ubah dirinya 360 darjah. like seriously?

memang benda ni bukan main2. ini tentang agama. tentang ISLAM. 

kadang ada air mata tumpah. sesalan yang sangat2 tak tahu nak cakap.
aku Islam. tapi tak menjadikan Islam sepenuhnya sebagai praktikal hidup.
leka. bukan penyelak Quran kalamullah yang konsisten.

sungguh ALLAH MAHA BAIK. Maha menyimpan aib hambaNya.

turning point yg Dia bg? Banyak tak terhingga. tinggal mencari kekuatan nak melaksanakannya.

Alhamdulillah. saat aku mula belajar cintakan Dia, ALLAH hadirkan insan2 yang sangat elok pekerti. yang sgt baik membimbing aku kembali ke jalanNya. 

inshaAllah. doakan aku untuk terus qowiyy!

Aamiin. Allahumma Aamiin. 






No comments:

Post a Comment